Returul comenzilor

Facem tot posibilul ca produsele comandate de la 3dmarket.ro să corespundă așteptărilor tale .Descrierea cât mai în amănunt a fiecărui articol de pe site este o prioritate pentru noi, așa încât să ai cât mai multe detalii înainte de a te decide. Daca totusi am ratat ceva, nu ezita sa ne contactezi inainte de a plasa o comanda si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.

 

In cazul in care doresti sa faci returul produselor comandate, iată mai jos cum poți returna un articol:

 

Solicitare retur

Contactează-ne telefonic la +40 771 693 841 sau prin email la hello3dmarket@gmail.com, pentru a ne transmite intentia de retur și a te îndruma cu pașii necesari pentru retur. 

Ne poți notifica privind dorința ta de retur în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, indiferent de motivul deciziei tale. După expirarea celor 14 zile, returnarea produselor comandate nu mai este posibilă. 

Conform legii comertului electronic OG nr.130/2000, art.7 alin.1 consumatorul ( cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

 

Starea produselor

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, cu toate accesoriile, cadourile oferite, etc. Este important ca produsul sa ajunga la noi in starea in care a fost primit pentru a putea procesa returul.

 

Cum trimit retur un produs?

 

Curier

Te rugăm să reambalezi cu grijă produsul/ produsele pe care dorești să le returnezi. Alege orice firmă de curierat și expediază returul ca și colet simplu, fără taxa transportului, ramburs sau schimb, în acest caz costul transportului va fi suportat de tine.

 

Retururile se trimit către adresa de mai jos:

Catre 3dmarket.ro, +40 771 693 841

Str. Closca 19, Bl. 6, Ap. 9

Brasov

500040

Dacă ai optat pentru plata ramburs a comenzii, scrie-ne în email contul tău IBAN.

 

 

Produse defecte

În cazul în care ai constatat un defect de fabricare la un produs comandat, te rugăm să ne scrii la adresa hello3dmarket@gmail.com în cel mult 30 zile calendaristice de la primirea comenzii și te vom consilia pas cu pas ce este de făcut.

Acolo unde este posibil și ești de acord, produsul defect va fi înlocuit sau reparat pe cheltuiala noastră. În cazul în care nu dorești acest lucru, îți vom returna suma plătită, inclusiv eventuale costuri de transport achitate. Insa este important sa ne contactezi inainte de a trimite produsul catre noi.

Articole defecte se referă strict la viciile de fabricare/defecte cauzate transportului și nu acoperă utilizarea neconformă. Te rugăm să citești înainte de utilizarea oricărui produs nou toate specificațiile și condițiile de garanție.

 

Produse exceptate de la retur

Nu pot fi returnate produse testate ori produse care au fost personalizate și create după specificațiile clientului. Produsele personalizate sunt fabricate odată cu plasarea unei comenzi. Astfel, nu se poate returna sau înlocui un produs decât în cazul în care acesta a ajuns rupt, deteriorat sau cu defecte vizibile și nu poate fi utilizat.

 

Conform OUG 34/2014, produsele realizate la comandă personalizată nu beneficiază de dreptul de retur. Dacă produsul prezintă defecte sau diferențe vizibile dintre modelul prezentat în website și produsul primit, ne asumăm responsabilitatea de a înlocui produsul. Conform legii comertului electronic OG nr. 130/2000, art.

 

! Aspectul datorat tehnologiei de printare 3D cu care a fost realizat produsul, nu se consideră defect.

 

Restituirea sumei

După parcurgerea pașilor de mai sus, îți vom restitui suma achitată inițial în contul atașat cardului utilizat de tine la achiziționare, în termen de 5-10 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă a cardului. Nu pot fi efectuate restituiri în alte conturi bancare. De asemenea, dacă ai optat pentru plata rambnurs a comenzii, completează în emailul trimis catre noi contul tău IBAN.

 

Costurile de expediere a mărfurilor returnate vor fi suportate de către client.

Suma de restituit este prețul bunurilor returnate. Taxa de transport nu este rambursabilă.